Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

Lamway Hotel Management Group: One Way. One Philosophy!


Η εταιρία Lamway Hotel Management
Group δραστηριοποιείται ενεργά από το 2008 με τη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων (Hotel Management), την εμπορική εκμετάλλευση ξενοδοχειακών συγκροτημάτων (Property lease) και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. 
Οι ιδρυτές της εταιρίας είναι οι Δημοσθένης Λεοντής και Γιώργος Αποστολόπουλος, δυο επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου με μεγάλη αγάπη και εμπειρία στον τουρισμό. Προσφέρουν στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία την προσωπική τους φροντίδα και γνώση, σε συνεργασία με τα στελέχη που απαρτίζουν τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας της Lamway Hotel Management Group, όπως τα τμήματα μάρκετινγκ, πωλήσεων, λειτουργίας, ανθρώπινου δυναμικού κ.α Η φιλοσοφία της εταιρίας βασίζεται στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης παρέχοντας αποτελεσματική διαχείριση του ξενοδοχείου με συνέπεια και διαφάνεια.

Στο πλαίσια της ευθύνης της εταιρίας είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή βιώσιμων επιχειρηματικών σχεδίων για να αναβαθμιστεί, εκσυγχρονιστεί ή και επεκταθεί η κάθε ξενοδοχειακή μονάδα.
Στόχος της Lamway Hotel Management Group είναι να επιτύχει για τους πελάτες της την αύξηση της οργανικής τους κερδοφορίας, την ελαχιστοποίηση του κόστους, την βελτίωση της προσφερόμενης παροχής υπηρεσιών και την αναβάθμιση του προφίλ της κάθε επιχείρησης.
Η εταιρία συμμετέχει συστηματικά σε τουριστικές εκθέσεις του εσωτερικού, καθώς και σε τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού για προβολή των ξενοδοχείων , όπως στην WTM, FITUR, ITB, MITT, IMEX κ.λπ..

Σήμερα στο portfolio της Lamway Hotel Management Group περιλαμβάνονται τα εξής ξενοδοχεία:
- το Paros Agnanti Resort 4* (Πάρο) ,
- το ξενοδοχείο Archipelagos Paros Resort 5* (Πάρο),
- το Armeni Village Rooms & Suites (Σαντορίνη),
- το Armeni Villas (Σαντορίνη),
- το Liakada Oia houses (Σαντορίνη),
- το Chroma Suites (Σαντορίνη)
- και το Dream View Hotel (Νάξο).

Χαρακτηριστικά, τα ξενοδοχεία διαχείρισης της Lamway Hotel Management Group σημείωσαν κατά τη διάρκεια λειτουργίας τους για το 2013, αύξηση της μέσης πληρότητας κατά 18% και ο κύκλος εργασιών τους είχαν αύξηση από 18-28%. Οι στόχοι της εταιρίας για το 2014 αποβλέπουν στην διείσδυση στην αγορά της Μυκόνου και Ίου, αλλά και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς εκτός των νησιών των Κυκλάδων.
Η διείσδυση της εταιρίας σε νέες αγορές του εξωτερικού μέσω της στρατηγικής πωλήσεων και μάρκετινγκ προβλέπουν για το 2014, αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού στα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται της τάξεως του 10-15%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου