Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2015

Nέα πολιτική και σλόγκαν από την Airtours, βασική αγορά η Ελλάδα


- Στις βασικές αγορές η Ελλάδα 
- «The Funny, Sunny Holiday» και «Ha Ha Ha Holidays»

Η Airtours κάνει εκ νέου είσοδο στην αγορά ως ένα value-for-money
εμπορικό σήμα, με το νέο σλόγκαν «Pack More In». 
Όλα τα ξενοδοχεία θα ανήκουν αποκλειστικά στην Airtours χωρίς καμία αναφορά στο εμπορικό σήμα της Thomas Cook και κάθε ακίνητο θα έχει μια ελάχιστη βαθμολογία των τριών αστέρων στο TripAdvisor, για τη διασφάλιση της ποιότητας. 
Σύμφωνα με την εταιρεία το νέο “λανσάρισμα” προέκυψε ως «άμεσο αποτέλεσμα των εντυπώσεων και της κριτικής των πελατών», που επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να αναγνωρίζουν και να επιλέγουν πιο εύκολα τον τύπο διακοπών που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες τους.
Σε δήλωσή του, εκπρόσωπος της εταιρίας  είπε: «Συγκροτήθηκε μια ομάδα από όλο το επιχειρηματικό πεδίο της Airtours, που θα την μετατρέψει σε μία εταιρεία που θα μπορεί να προσφέρει πακέτα διακοπών μεγάλης αξίας, σε προορισμούς με ήλιο και θάλασσα όπως η Ισπανία, Βαλεαρίδες, Κανάρια Νησιά, Ελλάδα και Μεξικό, πετώντας από περιφερειακά αεροδρόμια και μέσω τοπικών ταξιδιωτικών πρακτόρων.» 
Ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook σε Αγγλία και Ιρλανδία, Chris Mottershead είπε: «Η Airtours παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα στον ταξιδιωτικό τομέα, αλλά ακόμα δεν έχει τη θέση που επιθυμούμε στην αγορά». 
"Παρόλο που οι όποιες προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν είναι λίγες και πρόσφατες, ωστόσο τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 40% των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
«Η εταιρία προσφέρει πακέτα διακοπών με υψηλό value-for-money, και θέλουμε να υπενθυμίζουμε στους πελάτες μας τη μεγάλη αξία των χρημάτων που ξοδεύουν για τις διακοπές που τους προσφέρουμε".
Το πακέτα  της Airtours θα πουληθούν μέσω του ισχυρού Co-operative Travel Group (με 258 μέλη) , καθώς και με συνεργασίες με μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία όπως οι Barrhead Travel και Hays Travel. 
Η Thomas Cook έχει δεσμευθεί να επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην Airtours, με περιφερειακές εκστρατείες, που θα εστιάζουν σε ταξίδια από περιφερειακούς αερολιμένες σε δημοφιλείς προορισμούς. 
Οι αφίσες θα περιλαμβάνουν στοχευμένες εικόνες με ονειρεμένες οικογενειακές διακοπές και σλόγκαν σχεδιασμένα να ζωντανέψουν ξανά το εμπορικό σήμα της εταιρείας, όπως «The Funny, Sunny Holiday» και «Ha Ha Ha Holidays». 
Κυκλοφόρησαν επίσης νέα φυλλάδια με ανανεωμένα εξώφυλλα που θα σηματοδοτήσουν την επανέναρξη της εταιρείας, μαζί με ένα νέο all-inclusive φυλλάδιο και διπλάσιες ποσότητες ηλιόλουστων εντύπων καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. 
Αναμένεται ότι η Airtours θα εμφανιστεί με τελείως νέο look και νέα αίσθηση για το καλοκαίρι του 2017. 
Ο Mottershead πρόσθεσε:. «Η Airtours έχει μια ισχυρή θέση στην αγορά, που προσπαθούμε να ενισχυσουμε περαιτέρω. Η Airtours ήρθε για να μείνει, και αυτό επιβεβαιώνεται από τις συνεργασίες μας τόσο με την Co-operative Travel όσο και με άλλα μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου